کابینت صورتی

رنگ صورتی در کابینت آشپزخانه|بهترین ایده ها برای استفاده از رنگ صورتی

بیشتر افراد فکر می کنند که استفاده از رنگ صورتی در دکوراسیون منزل انتخاب اشتباهی ست و رنگی کودکانه به شمار می آید و از این رنگ  بیشتر در اتاق خواب کودکان استفاده می کنند، در صورتی که این تصور کاملا اشتباه است و رنگ صورتی می تواند آشپزخانه ای رویایی را برای شما رقم بزند. ما در این مقاله می خواهیم تصاویری از انواع مدل کابینت صورتی با طرح های مختلف را به شما عزیزان ارایه کنیم و هم چنین شما را با ایده های جذابی در چگونگی استفاده از این رنگ منحصر به فرد آشنا می کنیم تا به خوبی بتوانید رنگ صورتی را در آشپزخانه خود بکار ببرید و آشپزخانه ای زیبا و شیک داشته باشید، پس با ربوطرح همراه باشید.

معرفی رنگ صورتی 

این رنگ رمانتیک از ترکیب دورنگ قرمز و سفید به دست می آید و از دسته ی رنگ های گرم به شمار می رود. رنگ صورتی استرس و عصبانیت را از افراد دور می کند و باعث آرامش اعصاب می شود. این رنگ به راحتی ضربان قلب فشارخون و انرژی را زیاد می کند. صورتی رز، گل بهی، صورتی چرک، صورتی پررنگ و صورتی جیغ از طیف های مختلف رنگ صورتی محسوب می شوند. در روانشناسی رنگ صورتی به عنوان نشانه ای از امید شناخته می شود.

چگونگی انتخاب مناسب ترین طیف رنگ و طرح برای کابینت های صورتی 

در اولین گام باید سبک کابینت آشپزخانه خود را از میان سبک های مدرن و کلاسیک انتخاب کنید و بعد از آن می توانید رنگ صورتی روشن یا تیره را متناسب با سبک دکوراسیون داخلی آشپزخانه تان از بین طیف های مختلف صورتی انتخاب نمایید، البته ناگفته نماند علاوه بر سبک دکوراسیون آشپزخانه فضای آن نیز در انتخاب رنگ صورتی تاثیر گذار است؛ بنابراین اگر شما آشپزخانه ای با فضای بزرگ دارید از رنگ صورتی تیره استفاده کنید. ولی اگر آشپزخانه شما کوچک است حتما از رنگ صورتی روشن استفاده کنید تا فضای آشپزخانه تان بزرگ تر و دلباز تر جلوه کند. برای طراحی کابینت صورتی می توانید از چوب ام دی اف و یا هایگلاس استفاده کنید که کابینت صورتی از جنس ام دی اف یا هایگلاس بیشتر برای آشپزخانه های با سبک مدرن مناسب است و هزینه آن نسبت به کابینت چوبی کمتر است.

کابینت صورتی

ترکیب رنگ صورتی با سایر رنگ ها 

برای اینکه رنگ صورتی به کار برده شده در آشپزخانه شیک و متفاوت به نظر برسد بهتر است از شدت صورتی رنگ بودن آن کم کنید و آن را با رنگ هایی مثل سفید خاکستری و طوسی ترکیب کنید. رنگ صورتی در کنار این رنگ ها بسیار زیبا و شگفت انگیز است و آشپزخانه تان را رویایی می کند.

علاوه بر این رنگ های دیگری نیز همانند مشکی و سبز و یاسی در ترکیب با رنگ صورتی انتخاب خوبی ست، ولی در آشپزخانه های با سبک کلاسیک بیشتر از این رنگ ها استفاده می شود و مناسب آشپزخانه های مدرن نیست. 

 پیشنهاد می کنیم حتما مقاله زیر را ببنید

   بهتر است ببینید: طراحی کمد اتاق خواب دخترانه به رنگ صورتی


8 ایده جذاب و شگفت انگیز استفاده از رنگ صورتی در طراحی دکوراسیون آشپزخانه 

از رنگ صورتی در آشپزخانه نباید زیاد استفاده کنید و تمام دکوراسیون آشپزخانه را به رنگ صورتی در آورید شما به راحتی می توانید با بکارگیری یکسری از ایده های خلاقانه و یا  یک وسیله کوچک رنگ صورتی را تا حدودی به آشپزخانه خود وارد کنید و شادی و نشاط را در آن محیط بیشتر کنید که در ادامه شما را با این ایده ها اشنا می کنیم.

1) یخچال فریزر صورتی کوچک: داشتن یک یخچال فریزر کوچک صورتی رنگ در آشپزخانه بسیار زیبا و منحصر به فرد است و برای کسانی که رنگ صورتی را دوست دارند گزینه مناسبی ست.

یخچال صورتی

2) دیوار صورتی: یکی از دیوار های آشپزخانه را به رنگ صورتی روشن در آورید تا هنگام پخت و پز و انجام کارهای روزمره در آشپزخانه احساس سرزندگی بیشتری داشته باشید .هم چنین داشتن یک دیوار صورتی به آشپزخانه های با فضای کم و کوچک کمک زیادی می کند و آشپزخانه را بزرگتر و دلبازتر نشان می دهد.

کابینت صورتی

3) میز صورتی: اگر در آشپزخانه به هر دلیلی دوست نداشتید دیوار خود را به رنگ صورتی درآورید، می توانید به جای دیوار از یک میز یا کانتر صورتی با صندلی های سفید استفاده کنید و نیاز استفاده از دیوار صورتی را از بین ببرید و به آشپزخانه خود روح و سرزندگی ببخشید.

میز نهار خوری صورتی

4) وسیله های کوچک صورتی: یکی از بهترین و کاربردی ترین ایده استفاده از وسایل کوچک صورتی رنگ است، بنابراین شما می توانید به راحتی و با صرف هزینه کم از تعدادی وسیله کوچک صورتی در آشپزخانه استفاده کنید. بی شک در نگاه به چنین آشپزخانه ای اولین وسایلی که به چشم می آیند همین وسایل کوچک صورتی هستند.

تزئینات آشپزخانه

5) ترکیب دیوارصورتی روشن با کابینت های مشکی: این ترکیب رنگ بسیار فوق العاده است و گرمای منحصر به فردی به آشپزخانه شما می بخشد. اگر سبک دکوراسیون آشپزخانه شما مدرن است حتما به جای دیوار سفید دیوار صورتی را با کابینت مشکی ترکیب کنید و حس متفاوت بودن را تجربه کنید.

آشپزخانه صورتی

6) کابینت های صورتی: داشتن کابینت های صورتی در آشپزخانه های مدرن باعث می شود آشپزخانه از حالت سرد و بی روح بودن خود در بیاید و با نگاه کردن به آن انرژی زیادی به افراد منتقل شود. هم چنین طراحی کابینت های گلاس صورتی در آشپزخانه یک انتخاب ایده ال است؛ زیرا این طرح از کابینت ها ترکیب رنگ بالایی دارند. در کل رنگ صورتی در طیف های مختلف به عنوان کابینت زیبایی خاصی به آشپزخانه شما می بخشد. 

کابینت صورتی

7) دیوارصورتی نزدیک به آشپزخانه: نزدیک ترین دیوار به آشپزخانه خود را به رنگ صورتی در آورید و زیبایی و جذابیت این رنگ را با این ایده به راحتی به آشپزخانه خود منتقل کنید. با اینکار می توانید از رنگ صورتی در داخل اشپزخانه استفاده نکنید و فقط با داشتن یک دیوار صورتی نزدیک به آشپزخانه از زیبایی تماشایی این رنگ بهره مند شوید.

کابینت صورتی

8) استفاده از رنگ های مکمل در کنار رنگ صورتی: اگر از رنگ های مکمل استفاده کنید رنگ صورتی درخشش خود را بیشتر به نمایش می گذارد. برای مثال انتخاب کف پوش و میز و صندلی چوبی در کنار رنگ صورتی تعادل چشم گیری را در فضا ایجاد می کند.

آشپزخانه چوبی و صورتی

شما می توانید با استفاده از این ایده ها و هم چنین خلاقیت و سلیقه خود به راحتی آشپزخانه صورتی رنگ خود را طراحی کنید. اما این نکته را فراموش نکنید که رنگ صورتی زیبایی و انرژی مثبت زیادی را به فضای شما وارد می کند، ولی استفاده نادرست از آن می تواند ترکیب رنگ تمامی دکوراسیون شما را به هم بریزد. پس در استفاده از این رنگ زیبا دقت لازم را داشته باشید.

نتیجه گیری 

ما در این مقاله تصاویری از طرح های  کابینت صورتی زیبا و جذاب و هم چنین مطالبی در خصوص چگونگی استفاده از رنگ صورتی در طراحی دکوراسیون آشپزخانه را در اختیار شما همراهان گرامی قرار دادیم که امیدواریم مورد پسندتان قرار گرفته باشد و بتوانید با استفاده از این مطالب  آشپزخانه ای صورتی و شیک را برای خود طراحی کنید.


جهت کسب اطلاعات بیشتر و درخواست مشاوره می توانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با پشتیبانی در واتساپ ربوطرح ارتباط با پشتیبانی در تلگرام ربوطرح